Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
włączenie do porządku obrad uchwały :podjęcie uchwaly w sprawie zmian w uchwale nr Nr VIII/59/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasadach zbywania,nabywania i wykupu.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XVI Sesji Rady Miejskiej.
7.
Przyjęcie protokołu z XVI Sesji Rady Miejskiej.
8.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
9.
Podjęcie uchwaly w sprawie zmian w uchwale nr Nr VIII/59/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasadach zbywania,nabywania i wykupu.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
12.
Podjęcie uchwały budżetowej Gminy Alwernia na 2024 r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XV/119/2022 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie: ustalenia cen biletów, opłat i uprawnień do bezpłatnych przejazdów w przewozie autobusami w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Gminę Alwernia oraz w sprawie ustalenia Regulaminu przewozów w tym transporcie, zmienionej Uchwałą Nr IV/38/2023 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 marca 2023 r.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p. n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 oraz podwyższenia kwoty kryterium dochodowego i ustalenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia w ramach realizacji tego programu .
19.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
20.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
21.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
22.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
23.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.