« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

a) włączenie do porządku obrad uchwały :podjęcie uchwaly w sprawie zmian w uchwale nr Nr VIII/59/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasadach zbywania,nabywania i wykupu.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XVI Sesji Rady Miejskiej.

8. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

9. Podjęcie uchwaly w sprawie zmian w uchwale nr Nr VIII/59/2023 z dnia 29.06.2023 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasadach zbywania,nabywania i wykupu.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XV/119/2022 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie: ustalenia cen biletów, opłat i uprawnień do bezpłatnych przejazdów w przewozie autobusami w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Gminę Alwernia oraz w sprawie ustalenia Regulaminu przewozów w tym transporcie, zmienionej Uchwałą Nr IV/38/2023 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 marca 2023 r.

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.

17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p. n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.

18. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 oraz podwyższenia kwoty kryterium dochodowego i ustalenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia w ramach realizacji tego programu .

19. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

20. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

21. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

22. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

23. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej