Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole
z X Sesji Rady Miejskiej.
7.
Przyjęcie protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
8.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr X/80/2023 Rady Miejskiej
w Alwerni z dnia 31 sierpnia 2023 r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
12.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
13.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
14.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
15.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
16.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.