« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XI Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XII Sesji Rady Miejskiej.

10. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2023 rok .

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Remont drogi powiatowej 1035K (ul. Krzeszowicka) w km od 0 +767,00 do km 1+467,00w miejscowości Brodła, Powiat Chrzanowski”.

16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania spółkom wodnym działającym na terenie Gminy Alwernia .

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego na kadencję 2024-2027.

19. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

20. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

21. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

22. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

23. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej