Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole
z XI Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XII Sesji Rady Miejskiej.
8.
Przyjęcie protokołu z XI Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej.
10.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2023 rok .
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Remont drogi powiatowej 1035K (ul. Krzeszowicka) w km od 0 +767,00 do km 1+467,00w miejscowości Brodła, Powiat Chrzanowski”.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji
i sposobu jej rozliczania spółkom wodnym działającym na terenie Gminy Alwernia .
17.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego na kadencję 2024-2027.
19.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
20.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
21.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
22.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
23.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
24.
skierowanie pisma do Komisji Skarg,Wniosków i Petycji.