Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IV Sesji Rady Miejskiej.
7.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
8.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
9.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2025 r.
11.
Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Samorządowego Ośrodka Kultury w Alwerni.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 546/2 o pow. 0,0092 ha obręb Alwernia, gmina Alwernia.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 546/5 o pow. 0,76 ha obręb Poręba Żegoty, gmina Alwernia.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Zakład Usług Komunalnych w Alwerni spółka z o.o. w Alwerni i objęcie nowych udziałów przez Gminę Alwernia.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia apelu dotyczącego rewitalizacji linii kolejowej nr 103 relacji Trzebinia – Alwernia- Spytkowice – Wadowice.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości budżetu obywatelskiego na zadania do zrealizowania w 2026 roku.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany harmonogramu realizacji Budżetu Obywatelskiego w Gminie Alwernia na zadania do zrealizowania w 2026 roku.
19.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
20.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
21.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
22.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.