« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IV Sesji Rady Miejskiej.

8. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

9. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 546/2 o pow. 0,0092 ha obręb Alwernia, gmina Alwernia.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 546/5 o pow. 0,76 ha obręb Poręba Żegoty, gmina Alwernia.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Zakład Usług Komunalnych w Alwerni spółka z o.o. w Alwerni i objęcie nowych udziałów przez Gminę Alwernia.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany harmonogramu realizacji Budżetu Obywatelskiego w Gminie Alwernia na zadania do zrealizowania w 2026 roku.

19. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

20. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

21. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

22. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej