« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

a) włączenie do porzadku obrad pkt podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 235/4 o pow. 0,3001 ha obręb Poręba Żegoty gmina Alwernia.

b) włączenie do porzadku obrad pkt-podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 378/5 o pow. 0,2224 ha obręb Regulice gmina Alwernia.

c) włączenie do porzadku obrad pkt-podjęcie uchwąły w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 378/6 o pow. 0,2224 ha obręb Regulice gmina Alwernia.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VIII Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IX Sesji Rady Miejskiej.

10. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Alwerni na zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Alwerni na zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grojcu na zakup aparatu ochrony dróg oddechowych wraz z maską.

17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Alwernia na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/16/2023 z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zasad i trybu nadawania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia oraz ustanowienia Złotej Księgi Gminy Alwernia.

20. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w gminie Alwernia".

22. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

23. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

24. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

25. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

26. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej