« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z I Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z II Sesji Rady Miejskiej.

8. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z III Sesji Rady Miejskiej.

12. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia ważności wyborów Przewodniczącego Zarządu Miasta Alwernia i Członków Zarządu Miasta Alwernia.

13. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia ważności wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich w jednostkach pomocniczych gminy Alwernia.

14. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

15. Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługującą na uwzględnienie.

16. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

17. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

18. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

19. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

20. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej