Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z I Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z II Sesji Rady Miejskiej.
8.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z III Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Miejskiej.
10.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej.
11.
Przyjęcie protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia ważności wyborów Przewodniczącego Zarządu Miasta Alwernia i Członków Zarządu Miasta Alwernia.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia ważności wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich
w jednostkach pomocniczych gminy Alwernia.
14.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługującą na uwzględnienie.
16.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
17.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
18.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
19.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
20.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.