Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Alwerni.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Budżetu.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Oświaty.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru składu osobowego Komisji Statutowo-Regulaminowej.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących przewodniczącym organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy Alwernia.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Alwerni.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Alwernia.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 rok.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Samorządowego Ośrodka Kultury.
20.
wniosek: wycofanie z porządku obrad pkt 13.
21.
wniosek: wycofanie z porządku obrad pkt 14.
22.
wniosek: wycofanie z porządku obrad pkt 15.