Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad
a)
wniosek : włączenie do porządku obrad pkt: podjęcie uchwaly w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do porozumienia cywilnoprawnego o ustanowieniu Klastra Energii Powiatu Chrzanowskiego
1)
wniosek: włączenie do porządku obrad pkt: podjęcie uchwały w sprawie zmian w składzie Komisji Statutowo - Regulaminowej
4.
Przyjęcie porządku obrad
5.
Wystąpienia przybyłych gości
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XV Sesji Rady Miejskiej
7.
Przyjęcie protokołu z XV Sesji Rady Miejskiej.
8.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DP 1055K”.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/108/2020 Rady Miejskiej
w Alwerni z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na obsługę powiatowego publicznego transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Źródła-Trzebinia oraz na linii Grojec-Chrzanów.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Brodła, Mirów, Okleśna, Podłęże i Źródła.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad korzystania i wynajmowania lokali użytkowych będących w trwałym zarządzie szkół podstawowych, przedszkoli samorządowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Alwernia oraz ustalenia minimalnych stawek czynszu za te lokale.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę na cele reklamowe powierzchni 6 m2 na nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 481/7 ha o pow. 0,03 ha obręb Brodła gmina Alwernia.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Alwerni nr I/5/2019
z dnia 10.01.2019 r. dot. ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 oraz podwyższenia kwoty kryterium dochodowego i ustalenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia w ramach realizacji tego programu.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu finansowania zadań własnych Gminy Alwernia w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Gospodarki Komunalnej na 2023 r.
20.
Podjęcie uchwaly w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do porozumienia cywilnoprawnego o ustanowieniu Klastra Energii Powiatu Chrzanowskiego
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Stautowo-Regulaminowej
22.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
23.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
24.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
25.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
26.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.