Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
włączenie do porzadku obrad pkt. podjęcie uchwały w sprawie ponownego rozptrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.
b)
wystąpienie Zarządu OSP BRODŁA po pkt 4.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienie Zarządu OSP Brodła
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 r .
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozy Finansowej.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Brodłach na zakup lekkiego specjalistycznego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach samorządowych i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Alwernia.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ponownego rozptrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia