« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

a) włączenie do porzadku obrad pkt. podjęcie uchwały w sprawie ponownego rozptrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.

b) wystąpienie Zarządu OSP BRODŁA po pkt 4.

3. Przedstawienie porządku obrad.

5. Wystąpienie Zarządu OSP Brodła

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Brodłach na zakup lekkiego specjalistycznego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach samorządowych i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Alwernia.

« Powrót do strony głównej