« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IX Sesji Rady Miejskiej.

8. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

9. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie z przeznaczeniem na zakup pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Alwerni.

13. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Alwerni Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością obowiązkowego zadania własnego gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Alwernia na lata 2025-2029.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr. VII/52/2025 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 26 czerwca 2025 r. w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Przebudowa części DP 1026K ul. Korycińskiego w Alwerni w dwóch odcinkach”.

15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2026 r.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę fragmentu nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 1510/1 o pow. 0,3345 ha (do dzierżawy 0,02 ha) obręb Alwernia, gmina Alwernia pod usytuowanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 887/14 o pow. 0,1108 ha obręb Okleśna, gmina Alwernia.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 887/11 o pow. 0,1158 ha obręb Okleśna, gmina Alwernia.

19. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć realizowanych przez pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych oraz doradców zawodowych zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Alwernia.

20. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć realizowanych przez nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Alwernia.

21. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania zniżek oraz ich rozmiaru w realizacji obowiązkowego tygodniowego wymiaru godzin nauczycielom zajmującym stanowiska w przedszkolach oraz w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Alwernia, jak również zasad całkowitego ich zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć.

23. Przyjęcie sprawozdania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 rok dla Gminy Alwernia.

24. Przyjęcie sprawozdania -Ocena Zasobów Pomocy Społecznej (CUS).

25. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

26. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

27. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

28. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej