Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
wyłączenie z porządku obrad pkt:
podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Alwerni Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością obowiązkowego zadania własnego Gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Alwernia na lata 2025-2029.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VII Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VIII Sesji Rady Miejskiej.
8.
Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej.
10.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
11.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2025 r.
13.
Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż użytkownikowi wieczystemu
w trybie bezprzetargowym prawa własności nieruchomości oznaczonej nr działki 1542/7
o pow. 0,0179 ha obręb Alwernia gmina Alwernia.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Alwerni Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością obowiązkowego zadania własnego Gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Alwernia na lata 2025-2029.
16.
Podjęcie uchwały o wyrażeniu zgody na obciążenie nieruchomości ograniczonym prawem rzeczowym, poprzez ustanowienie hipoteki na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Alwernia.
17.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
18.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
19.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
20.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.