« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

a) wyłączenie z porządku obrad pkt: podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Alwerni Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością obowiązkowego zadania własnego Gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Alwernia na lata 2025-2029.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VII Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VIII Sesji Rady Miejskiej.

10. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

11. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż użytkownikowi wieczystemu w trybie bezprzetargowym prawa własności nieruchomości oznaczonej nr działki 1542/7 o pow. 0,0179 ha obręb Alwernia gmina Alwernia.

15. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Alwerni Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością obowiązkowego zadania własnego Gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Alwernia na lata 2025-2029.

16. Podjęcie uchwały o wyrażeniu zgody na obciążenie nieruchomości ograniczonym prawem rzeczowym, poprzez ustanowienie hipoteki na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Alwernia.

17. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

18. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

19. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

20. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej