Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIII Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIV Sesji Rady Miejskiej.
8.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XV Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej.
10.
Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Miejskiej.
11.
Przyjęcie protokołu z XV Sesji Rady Miejskiej.
12.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii na rok 2024.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na obsługę powiatowego publicznego transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Źródła-Trzebinia oraz na linii Grojec-Chrzanów w roku 2024.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Alwernia na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 847/1 o pow. 0,13 ha obręb Okleśna gmina Alwernia.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie Roczny program współpracy Gminy Alwernia z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich w jednostkach pomocniczych Gminy Alwernia oraz Przewodniczącego i członków Zarządu Miasta Alwernia
21.
Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługująca na uwzględnienie.
22.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2022 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
23.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2022 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.
24.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
25.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
26.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
27.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
28.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.