« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Wystąpienia przybyłych gości.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIII Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIV Sesji Rady Miejskiej.

8. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XV Sesji Rady Miejskiej.

12. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

15. Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii na rok 2024.

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na obsługę powiatowego publicznego transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Źródła-Trzebinia oraz na linii Grojec-Chrzanów w roku 2024.

17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Alwernia na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki  847/1 o pow. 0,13 ha obręb Okleśna gmina Alwernia.

19. Podjęcie uchwały w sprawie Roczny program współpracy Gminy Alwernia z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024.

20. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich w jednostkach pomocniczych Gminy Alwernia oraz Przewodniczącego i członków Zarządu Miasta Alwernia

22. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2022 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.

23. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2022 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.

24. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

25. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

26. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

27. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

28. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

« Powrót do strony głównej