Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
właczenie do porzadku obrad :udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania „Budowa chodnika, ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia odc. 120 km – etap II (w km 0+845,70 - 0+969,50 str. lewa oraz w km 1+021,20 - 1+194,10 str. prawa)”.
5.
Wręczenie Medali za Długoletnią Służbę.
6.
Wystąpienia przybyłych gości.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IV Sesji Rady Miejskiej.
8.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej
9.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Wadowickiemu na utrzymanie i eksploatację przeprawy promowej „Drogowiec” kursującej przez rzekę Wisłę w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774 K Spytkowice-Poręba Żegoty – pomoc finansowa.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu przyznawania uczniom stypendium Burmistrza Gminy Alwernia za wyniki w nauce, osiągnięcia sportowe i artystyczne.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego Miasta Alwerni.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XV/120/2022 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie: określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków, których właścicielem lub zarządcą jest Gmina Alwernia.
17.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
18.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
19.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
20.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
21.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
22.
Wniosek o zmianę w porządku właczenie uchwały w sprawie
23.
Podjęcie uchwały udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania „Budowa chodnika, ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia odc. 120 km – etap II (w km 0+845,70 - 0+969,50 str. lewa oraz w km 1+021,20 - 1+194,10 str. prawa)”.
24.
wyłączenie z porządku obrad pkt.15.