zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Alwerni

Rada Miejska w Alwerni Transmisje z obrad Rady

IX Sesja Rady Miejskiej w Alwerni w dniu 19 grudnia 2024 r.

Czas publikacji: 102 dni 12 godzin temu
Długość nagrania: 02:12:08
Liczba odtworzeń: 231
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie IX Sesji Rady Miejskiej w Alwerni - 19 grudnia 2024 r.

Dnia 19 grudnia 2024 r. odbyła się IX Sesja Rady Miejskiej w Alwerni, którą otworzył Przewodniczący Rady, stwierdzając prawomocność obrad. Na sesji obecni byli Burmistrz, Wiceburmistrz, Skarbnik, Sekretarz oraz zaproszeni goście, w tym Dyrektorzy Szkół, Przedszkoli, Biblioteki oraz Dyrektor Szpitala Powiatowego w Chrzanowie, Pan Artur Baranowski.

Porządek obrad

Porządek obrad został przyjęty jednogłośnie (13 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymujących się).

Wystąpienia gości

Pierwszym punktem po przyjęciu porządku obrad były wystąpienia przybyłych gości. Pan Dyrektor Szpitala Powiatowego, Artur Baranowski, podziękował Radzie za wsparcie finansowe dla szpitala, które pozwoliło na wymianę łóżek oraz przeprowadzenie remontów. Przekazał również dane statystyczne dotyczące pacjentów z gminy Alwernia, informując o liczbie przyjęć oraz porad w szpitalu.

Protokół z VIII sesji

Przyjęto protokół z VIII sesji Rady Miejskiej bez uwag (13 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymujących się).

Wystąpienia sołtysów

W kolejnej części sesji sołtysi złożyli życzenia z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, dziękując za współpracę oraz wyrażając wdzięczność mieszkańcom za zaangażowanie w życie lokalnych społeczności.

Informacja z pracy Burmistrza

Burmistrz Gminy Alwernia przedstawiła informacje o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym, w tym uczestnictwie w konferencjach oraz spotkaniach dotyczących ochrony środowiska i planowania przestrzennego. Podano również informacje o jarmarku bożonarodzeniowym oraz o nowym transporcie publicznym.

Uchwała budżetowa na 2025 rok

Najważniejszym punktem sesji była uchwała budżetowa na rok 2025. Po szczegółowym omówieniu planowanych wydatków i dochodów, w tym inwestycji w infrastrukturę, budżet został przyjęty jednogłośnie (13 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymujących się).

Wieloletnia Prognoza Finansowa

Podjęto również uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej, która została pozytywnie zaopiniowana przez Regionalną Izbę Obrachunkową i przyjęta bez głosów sprzeciwu (13 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymujących się).

Uchwały dotyczące pomocy finansowej

Rada podjęła kilka uchwał dotyczących udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na różne cele, w tym na postępowanie ze zwierzętami wolnożyjącymi oraz na funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Wszystkie uchwały przeszły jednogłośnie.

Uchwały dotyczące transportu publicznego

Podjęto uchwały dotyczące pomocy finansowej na obsługę publicznego transportu zbiorowego oraz na organizowanie przewozów o charakterze użyteczności publicznej. Uchwały przeszły jednogłośnie.

Podjęcie uchwał dotyczących usług społecznych

Rada podjęła uchwały dotyczące zasad korzystania z lokali użytkowych oraz przyjęcia programu usług społecznych na rok 2025, wprowadzając odpłatność za niektóre usługi. Uchwały te również zostały przyjęte bez głosów sprzeciwu.

Informacje i komunikaty

Na zakończenie sesji Przewodniczący Rady oraz Burmistrz złożyli życzenia mieszkańcom z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, życząc zdrowia, spokoju oraz radości w nadchodzącym roku.

Sesja zakończyła się z zamknięciem porządku obrad przez Przewodniczącego Rady.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje