Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
• Włączenie do porządku obrad pkt. -przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
b)
• Włączenie do porządku obrad pkt. Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.
c)
wyłączenie z porzadku obrad pkt.-
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z X Sesji Rady Miejskiej.
7.
Przyjęcie protokołu z X Sesji Rady Miejskiej.
8.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
9.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2025 r.
11.
Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Zakład Usług Komunalnych w Alwerni spółka z o.o. w Alwerni i objęcie nowych udziałów przez Gminę Alwernia.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Planu rozwoju sieci drogowej na terenie Gminy Alwernia na lata 2025–2030”.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gminnej o nr działki 280/4 o pow. 0,04 ha obręb Podłęże, gmina Alwernia w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Alwernia.
17.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
18.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
19.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
20.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
21.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
22.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.