Porządek obrad
1.
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z V Sesji Rady Miejskiej.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z I Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z II Sesji Rady Miejskiej.
8.
Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Miejskiej.
10.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej.
11.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie z przeznaczeniem na remont pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji w Alwerni.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie z przeznaczeniem na zakup pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Alwerni .
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego”
17.
Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu w formie dotacji celowej z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie na „zakup sprzętu do pracowni endoskopii dla dzieci”.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości o nr 886/5 obręb Poręba Żegoty stanowiącej własność prywatną na rzecz Gminy Alwernia.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości o nr 1926 obręb w Kwaczale stanowiącej własność prywatną na rzecz Gminy Alwernia.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze fragmentu nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 411/1 o pow. 086 ha (do dzierżawy 0,66 ha) obręb Źródła gmina Alwernia.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze fragmentu nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 399/1 o pow. 2,1200 ha (do dzierżawy 2,1065 ha) obręb Źródła gmina Alwernia.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Budżetu.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej
25.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Oświaty.
26.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
27.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
28.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Statutowo-Regulaminowej.
29.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
30.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
31.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
32.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
33.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
34.
Dodanie pkt. Wystąpienia przybyłych gości po pkt 11.
35.
Wystąpienia przybylych gości.
36.
wniosek : odesłanie projektu uchwały w sprawie załatwienia skargi na działanie Burmistrza Gminy na Komisję Skarg,Wnioskow i Petycji
37.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa oraz do Rady Sołeckiej w miejscowości Grojec
38.
skierowane pisma dot. uprządkowania posesji w Okleśnej do Burmistrza Gminy Alwernia.