« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z V Sesji Rady Miejskiej.

6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z I Sesji Rady Miejskiej.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z II Sesji Rady Miejskiej.

11. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia

14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie z przeznaczeniem na remont pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji w Alwerni.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie z przeznaczeniem na zakup pojazdu służbowego na potrzeby Komisariatu Policji w Alwerni .

16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego”

17. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu w formie dotacji celowej z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie na „zakup sprzętu do pracowni endoskopii dla dzieci”.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze fragmentu nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 411/1 o pow. 086 ha (do dzierżawy 0,66 ha) obręb Źródła gmina Alwernia.

21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele rolnicze fragmentu nieruchomości niezabudowanej oznaczonej nr działki 399/1 o pow. 2,1200 ha (do dzierżawy 2,1065 ha) obręb Źródła gmina Alwernia.

22. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.

29. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

30. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

31. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

32. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

33. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

35. Wystąpienia przybylych gości.

36. wniosek : odesłanie projektu uchwały w sprawie załatwienia skargi na działanie Burmistrza Gminy na Komisję Skarg,Wnioskow i Petycji

37. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa oraz do Rady Sołeckiej w miejscowości Grojec

38. skierowane pisma dot. uprządkowania posesji w Okleśnej do Burmistrza Gminy Alwernia.

« Powrót do strony głównej