« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

a) 2.Przedstawienie porządku obrad.

2. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

a) włączenie do porządku obrad pkt. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p.n. „Budowa chodnika i ciągu pieszo-jezdnego w ciągu DW 780 w miejscowości Poręba Żegoty i Alwernia -etap III”;

b) włączenie do porządku obrad pkt.-podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Alwernia umowy partnerstwa z Gminami: Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia na realizację projektu pn.: „Zielona transformacja Małopolski Zachodniej”..

4. Wystąpienia przybyłych gości.

5. Sprawozdanie o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Alwernia.

6. Informacja na temat działalności Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Alwernia w 2024 r.

7. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z V Sesji Rady Miejskiej.

8. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VI Sesji Rady Miejskiej.

11. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.

12. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.

13. Debata nad raportem o stanie Gminy Alwernia za 2024r.

20. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Przebudowa części DP 1026K ul. Korycińskiego w Alwerni w dwóch odcinkach”.

21. Podjęcie uchwały w sprawie Zmiany uchwały Nr V/35/2024 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 22 kwietnia 2024 r. w sprawie: przyjęcia i wdrożenia do realizacji Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Chrzanowa (SUMP MOF Chrzanów).

22. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Alwernia wkładu niepieniężnego do spółki pod nazwą KZN SIM Ziemia Krakowska Sp. z o.o. z siedzibą w Skale w postaci prawa własności nieruchomości.

23. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grojcu na prace budowlano-remontowe w remizie strażackiej.

24. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/28/2025 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na zakup toru przeszkód na XVIII Powiatowe Zawody Sportowo-Pożarnicze.

27. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.

28. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

30. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

31. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.

32. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.

33. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

34. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p.n. „Budowa chodnika i ciągu pieszo-jezdnego w ciągu DW 780 w miejscowości Poręba Żegoty i Alwernia -etap III”;

35. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Alwernia umowy partnerstwa z Gminami: Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia na realizację projektu pn.: „Zielona transformacja Małopolski Zachodniej”..

36. wniosek o nieprocedowanie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia i skierowanie skargi na Komisję Budżetu celem ponownego rozpatrzenia.

« Powrót do strony głównej