« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwo Małopolskiemu na realizację zadania pn. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Brodła (odc. 090 km 2+161,17 – 2+266,00)”.

10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Sp. z.o.o w Alwerni i objęcie nowych udziałów przez Gminę Alwernia.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały VIII/6/2022 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 19 lipca 2022 roku w sprawie powierzenia wykonywania zadania publicznego spółce Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Sp. z.o.o w Alwerni i wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego w spółce Zakład Usług Komunalnych i objęcie nowych udziałów przez Gminę Alwernia.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na cele handlowe fragmentu nieruchomości oznaczonej nr działki 1443 o pow. 0,1034 ha (do dzierżawy 0,0022 ha) obręb Alwernia.

16. Zakończenie obrad.

17. Przesunięcie pkt. 15 po pkt 4.

18. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Radnych Rady Miejskiej w Alwerni w skład Kapituły podejmującej uchwałę w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia” oraz wpisu do Złotej Księgi Gminy Alwernia.

19. Włączenie do porządku obrad uchwały powołania Radnych Rady Miejskiej w Alwerni w skład Kapituły podejmującej uchwałę w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia” oraz wpisu do Złotej Księgi Gminy Alwernia.

20. Włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Alwerni na 2024 i 2025 r.

21. Włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/16/2023 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zasad i trybu nadawania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia” oraz ustanowienia Złotej Księgi Gminy Alwernia.

22. Włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/52/2024 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie: udzielenia dotacji Rzymskokatolickiej Parafii pw. Św. Wawrzyńca w Regulicach na realizację zadania pn.„Renowacja zabytkowego kościoła pod wezwaniem Św. Wawrzyńca w miejscowości Regulice Gmina Alwernia”, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

23. • Włączenie do porządku sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie dla Gminy Alwernia za • 2023 r.

24. Włączenie do porządku sprawozdania z oceny zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.

25. włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy

26. włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy

27. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Radnych Rady Miejskiej w Alwerni w skład Kapituły podejmującej uchwałę w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia” oraz wpisu do Złotej Księgi Gminy Alwernia.

28. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/16/2023 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zasad i trybu nadawania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia” oraz ustanowienia Złotej Księgi Gminy Alwernia.

29. Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie dla Gminy Alwernia za 2023 r. Przyjęcie sprawozdania z oceny zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.

30. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielenia dotacji Rzymskokatolickiej Parafii pw. Św. Wawrzyńca w Regulicach na realizację zadania pn.„Renowacja zabytkowego kościoła pod wezwaniem Św. Wawrzyńca w miejscowości Regulice Gmina Alwernia”, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

31. Głosowanie załącznika do uchwały w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia.

32. Przyjęcie sprawozdania z oceny zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.

33. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Bumistrza Gminy Alwernia.

34. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Gminy Alwernia.

« Powrót do strony głównej