Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
przesunięcie pkt 32 po pkt 5
b)
przesunięcie pkt 21 po pkt 14
c)
wniosek w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Miejskiej w Alwerni na członka Gminnej Rady Seniorów w Alwerni pkt 27.
d)
wniosek dotyczący odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Alwerni
e)
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie powołania komisji skrutacyjnej do spraw odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
f)
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
g)
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie powołania komisji skrutacyjnej do spraw powołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
h)
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Alwerni
i)
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej.
j)
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej.
k)
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Miejskiej w Alwerni na członka Gminnej Rady Seniorów w Alwerni.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IV Sesji Rady Miejskiej.
7.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z V Sesji Rady Miejskiej.
8.
Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VI Sesji Rady Miejskiej.
9.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
10.
Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
11.
Przyjęcie protokołu z VI Sesji Rady Miejskiej
12.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 r.
14.
Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały zmiany uchwały Nr IX/107/2020 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Alwernia.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Przebudowa części DP 1020K – ul. Patelskiego w Kwaczale”.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Wykonanie radarowego wyświetlacza prędkości na DP 1033K, ul. Garncarskiej w Alwerni”.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania pn. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w m. Brodła (odc. 090 km 2+161,17 – 2+266,00)”.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VI/63/2024 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 16 września 2024 r.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Alwernia.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności gruntowej na działce nr 651/2 obręb Regulice, gmina Alwernia.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu po działkach ewidencyjnych nr 41/5, 41/7, 322/1, 322/3 obręb Brodła, gmina Alwernia.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Oświaty.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
25.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Statutowo-Regulaminowej.
26.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Alwerni na 2024 i 2025 rok.
27.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Alwerni.
28.
Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy
w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie dla Gminy Alwernia za 2023 r.
29.
Przyjęcie sprawozdania z oceny zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.
30.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2023 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
31.
Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2023 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.
32.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
33.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
34.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
35.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
36.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
37.
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Miejskiej w Alwerni na członka Gminnej Rady Seniorów w Alwerni.
38.
wniosek dotyczący odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Alwerni
39.
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie powołania komisji skrutacyjnej do spraw odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
40.
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
41.
włączenie do porządku obrad uchwały w sprawie powołania komisji skrutacyjnej do spraw powołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej W Alwerni
42.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Alwerni
43.
wniosek w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Miejskiej w Alwerni na członka Gminnej Rady Seniorów w Alwerni pkt 27.
44.
przesunięcie pkt 32 po pkt 5
45.
przesunięcie pkt 21 po pkt 14
46.
Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Alwerni
47.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej.
48.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej.
49.
Nieprocedowanie uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Alwerni i skierowanie na posiedzenie Komisji Statutowo-Regulaminowej.