Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
a)
włączenie do porządku obrad pkt: Podjęcie uchwały sprawie udzielenia dotacji Rzymskokatolickiej Parafii pw. Św. Wawrzyńca w Regulicach na realizację zadania pn.” Renowacja zabytkowego kościoła pod wezwaniem Św. Wawrzyńca w miejscowości Regulice Gmina Alwernia”, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
b)
włączenie do porządku obrad pkt Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Samorządowego Ośrodka Kultury w Alwerni.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Wystąpienia przybyłych gości.
6.
Przyjęcie protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
7.
Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
8.
Debata nad raportem o stanie Gminy Alwernia za 2023r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Alwernia wotum zaufania.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania
z wykonania Budżetu Gminy Alwernia za rok 2023.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Alwernia za rok 2023.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 r.
13.
Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej
14.
Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/64/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 sierpnia 2017 roku zmienionej Uchwałą Nr VI/70/2021 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 30 czerwca 2021 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości o nr 134/3 obręb Poręba Żegoty stanowiącej własność prywatną na rzecz Gminy Alwernia.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad zbywania lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Alwernia.
18.
Podjęcie uchwały wydania zgody na oddanie w najem w drodze bezprzetargowej lokalu użytkowego na okres powyżej 3 lat.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do wieloletniego programu zagospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Alwernia.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności mieszkańców Gminy Alwernia za pobyt mieszkaniach treningowych lub wspomaganych oraz ośrodkach wsparcia.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Oświaty.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Statutowo-Regulaminowej.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
25.
Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
26.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
27.
Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
28.
Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
29.
Informacje, oświadczenia, komunikaty.
30.
Podjęcie uchwały sprawie udzielenia dotacji Rzymskokatolickiej Parafii pw. Św. Wawrzyńca w Regulicach na realizację zadania pn.” Renowacja zabytkowego kościoła pod wezwaniem Św. Wawrzyńca w miejscowości Regulice Gmina Alwernia”, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
31.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Samorządowego Ośrodka Kultury w Alwerni.